حمایت شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه گردشگری

دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به‌منظور توسعه و ترویج فعالیت شرکت‌های خلاق از حضور این شرکت‌ها در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با تخفیف 50 درصدی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هرساله در تمامی کشورهای صاحب صنعت نمایشگاهی دنیا، نمایشگاه‌هایی به‌منظور ترویج صنعت سفر و گردشگری برگزار می‌شود که به‌عنوان ابزاری مناسب برای به رخ کشیدن داشته‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی یا صنعتی آن کشور به کار گرفته می‌شوند.

شناساندن ظرفیتهای توریستی در کشورهایی که در این زمینه موفق عمل کرده‌اند موجب شده است تا صنعت گردشگری به یکی از مهمترین و یا حتی در بعضی، به اصلی‌ترین منبع درآمدهای ارزی این کشورها بدل شود.

ولی آنچه در این بین مسلم و مسجل است اینکه این کشورهای موفق، در شناسایی و یافتن پتانسیلهای گردشگری سرزمین خود صحیح عمل کرده و در شناساندن آنها به سایر کشورها نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و در راستای این حرکت خود از نمایشگاهها نیز به‌عنوان یک ابزار بسیار مهم که در سطح بین المللی رسماً پذیرفته شده‌اند بهره می‌جویند.

برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری ایران در حقیقت این فرصت را برای تمامی سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، شرکت‌ها و همچنین افرادی که به نوعی در ارتباط با این صنعت هستند ایجاد کرده تا امکان معرفی و ارائه توانمندیها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به مؤسسات و سازمانهای مرتبط به‌دست آورند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری UNWTO به ثبت رسیده و مورد تأیید و توجه سازمان مذکور است.

هرساله اسامی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از سوی برگزارکننده در اختیار UNWTO قرار می‌گیرد و حضور در آن به عنوان یک رکورد از سوی سازمان فوق‌الذکر در سوابق شرکت‌کنندگان ثبت می‌شود. بعلاوه این نمایشگاه تنها نمایشگاه در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری در تهران است که مجوز قانونی سازمان توسعه تجارت را داراست.

به همین منظور دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به منظور توسعه و ترویج فعالیت شرکت‌های خلاق، از حضور ایشان در این نمایشگاه در قالب اجاره غرفه با تأمین 50 درصد از هزینه‌ها تا سقف بیست میلیون ریال حمایت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992903

وب گردی

وب گردی