حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحول در علوم انسانی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، پژوهشگر و مدرس فلسفه و حکمت، در حال حاضر رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران و دبیر و نایب رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره است که عضویت در شورای پژوهشی سازمان بسیج اساتید، ریاست کمیسیون تخصصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و ریاست کارگروه علوم انسانی اسلام شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش را در کارنامه اجرایی خود دارد.

استاد خسروپناه که بیش از صد پایان نامه کارشناسی ارشد حوزه و دانشگاه را راهنمایی و مشاوره و داوری و بیش از 30 رساله دکتری را مشاوره و داوری کرده، پیش از این در سمت هایی از جمله قائم مقام مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه قم، قائم مقام معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون پژوهشکده حکمت و دین پژوهی و ... فعالیت کرده است.

کد خبر: 992908

وب گردی

وب گردی