۴۰ سال پایداری جمهوری اسلامی  بزرگترین هنر است

فرماندار تهران گفت: همین که انقلاب در این ۴۰ سال توانسته در اوج دشمنی استکبار جهانی به شرایط حال برسد در دنیای امروز هنری است که شاید بالاتر از آن وجود نداشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه عمومی دور دوم بررسی مشکلات اهالی منطقه ۱۹ تهران ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم به پیشرفت‌های مناسبی رسیده‌ایم.

وی افزود: عدد ۴۰ در فرهنگ ما عدد مقدسی به شمار می‌رود که نشانگر بالندگی است. همین که انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال توانست در اوج استکبار جهانی به دستاوردهای مهمی برسد در دنیای امروز هنری است که شاید بالاتر از آن وجود نداشته باشد.

فرماندار تهران در ادامه افزود: ما علی‌رغم وجود تحریم و جنگ‌های مختلف اعم از اقتصادی توانستیم علاوه بر ایجاد استقلال و آزادی در زمینه‌های مختلفی در سطح دنیا رتبه‌های برتر را کسب کنیم که امیدواریم با حفظ و حضور مردم در عرصه‌های مختلف گره‌ها گشایش یابند و مشکلات یکی پس از دیگری رفع شوند.

فرهادی در پایان گفت: همه موارد مطرح شده در این جلسه پیگیری می‌شود و دستگاه‌های مربوطه در جریان وظایف خود قرار خواهند گرفت. ما نیز در فرمانداری تهران پیگیر اجرای موارد هستیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 992976

وب گردی

وب گردی