تحصیل بیش از یک  میلیون دانشجو طی 27 سال گذشته در دانشگاه علمی و کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق گفت: امروز دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از یک میلیون و ششصد هزار دانش آموخته را تقدیم جامعه کرده است که این افراد طی ۲۷ سال گذشته در این مدارس مشغول تحصیل بودند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آئین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان تهران صبح امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد.

فرامز اکرمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق در این مراسم گفت: از تمامی افراد و شخصیت های علمی که در این مراسم شرکت کرده اند تشکر می کنم، دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای توسعه نظام آموزش عالی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این دانشگاه برای انتقال فرصت‌ها و دستاوردهای مهارتی و پاسخگویی به نیازهای جامعه ایجاد شده است، امروز دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از یک میلیون و ششصد هزار دانش آموخته را تقدیم جامعه کرده است که این افراد ۲۷ سال گذشته در این مدارس مشغول تحصیل بودند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی حدود ۴۰۰ رشته وجود دارد. دنیای ما امروز با تغییر و تحولات زیادی مواجه شده است، به همین منظور از طریق دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانیم مهارت ها و دستاوردهای علمی را به جامعه انتقال داده و آن را به هدف های مختلف تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: همان طور که می دانید پیشرفت کشور مدیون سرمایه های علمی ایران است. ما در استان تهران حدود ۴۰۰ هزار دانش آموخته طی ۲۷ سال گذشته در ۳۸۰ رشته متمرکز تربیت و پرورش دادیم و به عنوان سرمایه های انسانی به جامعه تحویل داده ایم، این افراد به آخرین مهارت های روز دنیا مسلط شده اند و در این راستا تربیت شده‌ و آماده اند تا در فرصت های لازم به جامعه خدمت کنند.

اکرمی افزود: در این مراسم از 10 مرکز موفق رونمایی می شود. همچنین تفاهم نامه هایی با دستگاه های دولتی و خصوصی در راستای گسترش فعالیت دانش آموختگان و انتقال آن به فضای نیازمند جامعه منعقد خواهیم کرد که از جمله آن می توان به تفاهم نامه با دانشگاه دفاع ملی و انجمن ناشنوایان اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992989

وب گردی

وب گردی