تدوین برنامه استراتژیک و بودجه بندی مناسب در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بر تدوین برنامه استراتژیک و بودجه بندی مناسب در واحدهای دانشگاهی این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اسلامشهر، دکتر سید محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در شورای روسای واحدهای استان تهران که در واحد اسلامشهر برگزار شد، گفت: تدوین برنامه استراتژیک، بودجه بندی مناسب، عملیاتی کردن برنامه های مدون و نظارت دقیق بر اجرای برنامه ها باید در اولویت واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

وی حرکت به سوی درآمدزایی غیرشهریه ای را اصلی اساسی در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: واحدهای دانشگاهی می توانند با تدوین برنامه­ های درآمدزایی و ارائه طرحهای دانش ­بنیان علاوه بر حل مسائل و معضلات کشور در زمینه ­های گوناگون، منابع درآمدی جدیدی ایجاد کنند.

دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در ابتدای این نشست گفت: واحد اسلامشهر توانسته با بهره گیری از پتانسیل بالای علمی و تخصصی اساتید و کارکنان خود و همچنین برخورداری از فضا و امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب به عنوان قطب علمی مطرح در جنوب غرب استان تهران، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت بنیان علمی کشور داشته باشد.

وی همچنین از همکاری نزدیک این واحد دانشگاهی با ادارات شهرستان اسلامشهر در راستای رفع مشکلات شهرستان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر همواره با ارائه مشاوره های علمی و پژوهشی در حل مشکلات شهرستان اسلامشهر با مسئولان این شهرستان و ادارات آن همکاری می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992997

وب گردی

وب گردی