رونمایی از سامانه ارتباط دانش آموختگان با دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: ما از دانش‌آموختگان انتظار داریم که ارتباط خود را با دانشگاه علمی کاربردی و مراکز مربوط حفظ کنند، طی هفته آینده از سامانه‌ای رونمایی خواهد شد که دانشجویان می‌توانند از طریق آن با دانشگاه در ارتباط باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان تهران صبح امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد.

محمدحسین امید در این مراسم گفت: امسال برای اول بار توانستیم جشن‌های دانش آموختگی را به صورت استانی در سراسر کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این جشن این بوده که تمامی دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی در کنار یکدیگر جمع شوند و به ارتقا و شناخت دانش از یکدیگر و در نتیجه به ارتقای دانشگاه جامع علمی و کاربردی کمک کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: ما از دانش‌آموختگان انتظار داریم که ارتباط خود را با دانشگاه علمی کاربردی و مراکز مربوط حفظ کنند، طی هفته آینده از سامانه ای رونمایی خواهد شد که دانشجویان می‌توانند از طریق آن با دانشگاه در ارتباط باشند، همچنین فرصت های شغلی از طریق سامانه ها و دستاورد ها از طریق این سامانه قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی از سایر دوره ها بیشتر است؛ اما دانشجویان شهریه پرداز هستند و برای یک دوره کاردانی باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند. در سال جاری بیش از ۱۰۰ مرکز نوآوری را راه‌اندازی کردیم که قرار است از ایده های دانش آموختگان در این مراکز استفاده شود. ما در نمایشگاه امسال موفق شدیم قراردادهای خوبی را منعقد کنیم.

امید اظهار داشت: دانشجویان دبیرستان انگیزه کافی برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی را ندارند، طبیعی است که این دانشگاه برای آنها پر هزینه است و انگیزه کمتری برای شرکت در آن از خود نشان دهد، به همین منظور لازم است از شما حمایت های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993005

وب گردی

وب گردی