بطحایی: هماهنگی‌های میان بخشی دشوارترین وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از دشوارترین کارها در شورا، هماهنگی میان بخش هایی است که اختلاف نظر وجود دارد و ایجاد این هماهنگی کار دشواری است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم معارفه دکتر سعید‌رضا عاملی به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تقدیر از محمدرضا مخبر دزفولی با حضور وزیر ارشاد، وزیر آموزش و پرورش، رئیس کمیسیون آموزش مجلس، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها و سایر اعضای شورای انقلاب فرهنگی آغاز شد.

دکتر بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز در ادامه این مراسم گفت: یکی از دشوارترین کارها در شورا، هماهنگی میان بخش‌هایی است که اختلاف نظر وجود دارد و ایجاد این هماهنگی کار دشواری است.

وی افزود: دکتر مخبر به واسطه توانایی و احاطه به مباحث مربوط در شورای عالی انقلاب فرهنگی از مهم ترین افراد هماهنگ کننده میان دستگاه‌های مختلف بودند که توام با حسن خلق و صبوری، وظایف خود را انجام دادند.

بطحایی تاکید کرد: جامعیت دکتر مخبر در علوم مختلف در زمانی که به عنوان دبیر انتخاب شدند، منجر به رضایت اعضای شورای عالی در طی این سالها شد.
وزیر آموزش پرورش یاد‌آور شد: دکتر عاملی، دبیر جدید شورا، نیز نگاه هوشمندانه ای در امور مختلف دارند که این نگاه هوشمندانه و انقلابی وی را از عملکردشان در حوزه های مختلف می توان دریافت.

وی گفت: مهم‌ترین ویژگی عاملی، شناخت مسائل جهانی همراه با علم و دانش وی است و حضور دکتر عاملی منجر به موفقیت روز افزون خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 993033

وب گردی

وب گردی