عارف: کشش شورای عالی انقلاب فرهنگی به سمت دانشگاه هاست

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کشش شورای عالی انقلاب فرهنگی به سمت دانشگاه هاست، امروز با چالش‌های بسیاری در عرصه فرهنگ کشور مواجهیم و این مسئله خصوصا در فضای مجازی مشهود است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم معارفه دکتر سعید‌رضا عاملی به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تقدیر از محمدرضا مخبر دزفولی با حضور وزیر ارشاد، وزیر آموزش و پرورش، رئیس کمیسیون آموزش مجلس، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها و سایر اعضای شورای انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دکتر عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم گفت: دکتر مخبر فردی متعهد و انقلابی است و در قسمت دبیرخانه شورا بهترین استادان کشور با تلاش های وی به کار گرفته شدند. به عنوان مثال نقشه جامع و مهندسی کشور، نقشه سند تحول در آموزش و پرورش و بسیاری از امور مهم دیگر با تلاش های وی به تصویب رسیدند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: کشش شورای عالی انقلاب فرهنگی به سمت دانشگاه‌هاست، امروز با چالش‌های بسیاری در عرصه فرهنگ کشور مواجهیم و این مسئله خصوصا در فضای مجازی مشهود است.

عارف گفت: شورای عطف عملا تعطیل است و در برخی موارد کارهایی وجود دارد که این نهادها توانایی حل مسائل را ندارند. در کنار توجه به آموزش عالی با استناد به اسناد بالا دستی نسبت به توسعه و توجه امور فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

عارف متذکر شد: توصیه می کنم، دکتر عاملی در جلسات خصوصی که با مقام معظم رهبری دارند، قطعا به توصیه‌های ایشان توجه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993049

وب گردی

وب گردی