جاعل و کلاهبردار میلیاردی در مازندران دستگیرشد

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای با 114 فقره جعل و کلاهبرداری با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان قائم شهر خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از بانک های شهرستان قائم شهر، مبنی بر این که افرادی با ارائه مدارکی جعلی اقدام به دریافت وام از آن شعبه کرده اند، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: پس از هماهنگی های قضائی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قائم شهر متهم را شناسایی کردند .

سردار میرفیضی گفت: متهم که با سوء استفاده از عدم آگاهی برخی از شهروندان که سال های گذشته از تسهیلات ازدواج استفاده کرده بودند، دریافت مدارک شناسایی و دستکاری در قباله ازدواج آنان اقدام به دریافت مجدد وام از این بانک می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد .

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات و بررسی های انجام شده، تاکنون مشخص شد متهم با ارائه مدارک جعلی از 114 فقره تسهیلات بانکی در شهرستان قائم شهر و شهرستان های دیگر استفاده کرده است .

میرفیضی مجموع کلاهبرداری های متهم با استفاده از تسهیلات بانکی را بالغ بر 17 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع همچنان در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی و پیشگیرانه، از مردم خواست: برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و افراد فرصت طلب، از قرار دادن اسناد و مدارک شخصی و هویتی خود در اختیار دیگران خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993268

وب گردی

وب گردی