بررسی زمینه‌ همکاری‌های مشترک واحد قزوین با شرکت ارتباطات زیرساخت

مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور آشنایی با فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بررسی زمینه همکاری‌های دو جانبه، از این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این بازدید که مهندس رضا خضردوست عضو موظف هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت و همکارانشان حضور داشتند، پس از آشنایی با تیم‌های تحقیقاتی و پژوهشی مختلف دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، طی جلسه‌ای با مسئولان این دانشگاه، زمینه‌ همکاری‌های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این نشست ضمن قدردانی از حضور مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت و با اشاره به ظرفیت های بالای محققان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی، بر ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی و تجاری تاکید کرد.

مهندس رضا خضردوست عضو موظف هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز با تقدیر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و ستایش دستاوردهای علمی و تحقیقاتی این دانشگاه، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در این مجموعه‌ی علمی و ایجاد همکاری‌های گسترده در زمینه‌های آینده پژوهی، آینده نگری و هوش مصنوعی تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993284

وب گردی

وب گردی