دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدرجایی با رای شورای مرکزی، تعیین شد

با برگزاری بیستمین انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت این تشکل دانشجویی انتخاب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی برگزاری بیستمین انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت این تشکل دانشجویی انتخاب شدند.

در این انتخابات سید مرتضی علوی، رضا رمضانی احمد آبادی، محمّد جواد عباسی، متین عبدالسلیمانلو، علی خدایاری، رضا خوش اندام، مریم رسولی، سعیده محمد زاده و فاطمه عالی به عنوان اعضای شورای مرکزی جدید جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی انتخاب شدند.

سید علی صالح پور و محسن ارشادی هم به عنوان اعضای جدید هیات نظارت این تشکل دانشجویی انتخاب شدند.

در پایان هم محمّد جواد عباسی با رای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی انتخاب شد.

گفتنی است، جامعه اسلامی دانشجویان، در سال ۱۳۶۸ در دانشگاه تهران تأسیس شد. افکار و اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری و شهید سید محمد بهشتی به عنوان مبنای اندیشه سیاسی و تشکیلاتی جامعه اسلامی دانشجویان قرار گرفته‌است؛ و این افکار به عنوان دو جریان اصلی در مکتب امام خمینی، امام خامنه‌ای و دین اسلام، برای فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی مبنا قرار گرفته‌است. هدف اصلی این تشکل تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی می‌باشد .

هم اکنون اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نزدیک به هشتاد دانشگاه کشور دفتر داشته و به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران محسوب می‌شود و در اکثر استان‌ها مشغول به فعالیت است که شامل دانشگاه‌هایی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت نفت و قوه قضائیه می‌شود.

علاوه بر کمیسیون‌های تخصصی زیر مجموعه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، مجامع نمایندگان این تشکل به مثابه مجلس شورای اسلامی بوده و هیئت عالی نظارت این اتحادیه وظیفه‌ای همانند شورای نگهبان را برای این تشکل ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993307

وب گردی

وب گردی