فراخوان فرصت سرمایه‌گذاری در یک شرکت دانش‌بنیان

مرکز فن بازار معاونت علمی، فراخوان فرصت سرمایه‌گذاری در یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت برق و آب را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فراخوان فرصت سرمایه‌گذاری در شرکتی دانش‌بنیان و فعال در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات مورداستفاده در صنعت برق و آب توسط مرکز فن بازار معاونت علمی اعلام شد.

این شرکت در ابتدای سال 1392 با هدف فعالیت در زمینه طراحی و ساخت ابزار دقیق و کنترلی، سنسورها، و به‌طور کلی ساخت کلیه تجهیزات مورد نیاز صنعت برق و آب (که توجیه اقتصادی داشته باشد) تأسیس شد و در سال 93 به تولید اولین محصول خود (مینی دیتالاگر با قابلیت استخراج مقادیر فلومترهای الکترومغناطیسی) به سفارش شرکت آبفا مشهد پرداخت.

در حال حاضر این شرکت 11 محصول صنعتی (ساخته شده و در حال تکمیل) و یک پلتفرم نرم‌افزاری پیشرفته منعطف در سبد محصولات خود دارد. در بخش فنی 7 نفر نیروی متخصص در جهت ارتقاء محصول فعلی و تکمیل سبد محصولات شرکت فعالیت می‌کند.

مزیت رقابتی سرمایه‌گذاری در این شرکت صرفه‌جویی ارزی بسیار بالا؛ تطبیق تکنولوژی، امکانات، دقت و عملکرد محصولات شرکت با محصولات مشابه برندهای معتبر دنیا؛ استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین پردازنده‌های DSP روز دنیا؛ رعایت استانداردهای CE جهت کسب تأییدیه از مراجع معتبر دنیا و صادرات محصول؛ قیمت مناسب با توجه به روش‌های اجرایی بکار گرفته شده در شرکت و تجربه چندین ساله تولید است.

عمده رقبای محصول کلیدی شرکت، تولیدکنندگان خارجی می‌باشند. برخی از محصولات تعداد انگشت‌شماری تولیدکننده داخلی دارند که با توجه به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و عدم تطابق با امکانات محصولات خارجی، موفقیت چندانی به‌دست نیاورده‌اند.

سرمایه موردنیاز نسبت به روش سرمایه‌گذاری بین 200 میلیون الی 1 میلیارد تومان می‌باشد که در قبال آن درصدی از سهام شرکت طبق توافق طرفین به سرمایه‌گذار انتقال داده خواهد شد و سرمایه‌گذار به‌عنوان سهام‌دار شرکت تلقی خواهد شد.

قابلیت تجاری‌سازی محصول و خدمات

با توجه به نیاز روزافزون صنعت به اتوماسیون و مکانیزاسیون، گران‌قیمت بودن تجهیزات الکترونیکی خارجی، سیاست‌های کلان کشور در حمایت از تولیدات دانش‌محور داخل، افزایش تمایل داخلی به استفاده از محصولات بومی، و کاهش فاصله علمی بین دانش‌آموختگان داخل و خارج، می‌توان به آینده تجاری محصولات در این حیطه کاملاً امیدوار بود.

همچنین با رعایت استانداردهای بروز دنیا و نزدیک بودن کیفیت این محصولات از نظر شکل ظاهری و قابلیت‌های فنی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به محصولات برند، حتی می‌توانیم در کوتاه‌مدت نیم نگاهی به صادرات به کشورهای همسایه داشته باشیم.

علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این شرکت دانش‌بنیان می‌توانند به سایت فن بازار ملی معاونت علمی به آدرس http://techmart.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993399

وب گردی

وب گردی