آموزش مقدماتی والیبال منتشر شد

کتاب «آموزش مقدماتی والیبال» تالیف مهتاب عربی، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد تهران شرق و قیام دشت، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، والیبال به عنوان یک ورزش اجتماعی می تواند در رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته و بهبود قابلیت های جسمانی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. با توجه به اینکه کتابی جامع و کاربردی در زمینه ورزش والیبال در بازار نشر موجود نیست، این کتاب براساس نیازهای دانشجویان، معلمان و مربیان درباره تکنیک و تاکتیک های مورد نیاز والیبال است.

کتاب «آموزش مقدماتی والیبال» با موضوع آموزش والیبال مقدماتی برای استفاده دانشجویان، معلمان و مربیان نوشته شده است و شامل تعاریف، توضیح تکنیک و تاکتیک های مختلف والیبال به همراه تعداد مناسبی از تمرینات براساس الگوی ساده به پیچیده در سطح متوسط است.

این کتاب با بررسی تمام نکات مهم و کاربردی در والیبال به همراه تمریناتی ساده و پیچیده جهت آموزش افراد از سطح مبتندی به سطح پیشرفته، بسیار مناسب است و به عنوان منبعی یکپارچه به بیان اطلاعات مورد نیاز برای یادگیری آموزش والیبال می پردازد.

همچنین در این کتاب سعی شده تا سرفصل های مورد نیاز در واحد 1 و 2 والیبال تخصصی تربیت بدنی نیز گنجانده شود تا برای دانشجویان این رشته نیز مفید و مکمل آموخته هایشان باشد.

کتاب «آموزش مقدماتی والیبال» تالیف مهتاب عربی در 156 صفحه با شمارگان هزار نسخه توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد تهران شرق و قیام دشت، منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993415

وب گردی

وب گردی