تولید شیرخشک و اسپری ضدانگل پرندگان زینتی در کشور

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز از تولید "شیرخشک و اسپری ضدانگل مخصوص پرندگان زینتی" خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، جمال نجفی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه تولید مکمل غذایی و محصولات دارویی و بهداشتی دام، طیور و آبزیان گفت: اخیراً موفق شدیم دو محصول دانش‌بنیان شیرخشک و اسپری ضد انگل مخصوص پرندگان زینتی را تولید کنیم.

نجفی گفت: این شرکت از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را بر اساس دیدگاه‌های جدید تولید محصولات دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و صنعتی آغاز کرد، اهداف کلان آن بر اساس تولید محصولات جدید و مورد نیاز با فرمولاسیون‌های نوین و بدون کپی‌برداری از سایر کشورها بوده است.

وی افزود: در این راستا به دلیل اختصاصی بودن تمامی محصولات، تولیدات مرتبط دارای مخاطبین گسترده در سراسر کشور و کشورهای اطراف بوده و در انواع محصولات تولیدی خود به تمامی کشورهای همسایه صادرات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

این محقق در خصوص شیر خشک مخصوص پرندگان زینتی، گفت: محصول تولید شده با استفاده از تکنولوژی تولید شیر مهندسی شده و با پروبیوتیک‌های تخصصی تولید داخل غنی شده است، این محصول در پیشگیری از مرگ‌ومیر پرندگان ارزشمند و گرانقیمت زینتی تاثیر بسیار مهمی داشته است.

نجفی در خصوص تولید اسپری ضد انگل پرندگان زینتی هم خاطرنشان کرد: این اسپری با کیفیت کاملا رقابتی با نوع اروپایی و آمریکایی و با یک چهارم قیمت وارداتی تولید و آماده عرضه در بازار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 993451

وب گردی

وب گردی