جزئیات برگزاری همایش بین المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی؛ کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی؛ کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی» در تاریخ نهم و دهم بهمن به میزبانی واحد یادگار امام (ره) شهرری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست هماهنگی تدوین برنامه های تخصصی همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر کلانتری در این نشست با ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه (س) گفت: با توجه به چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برنامه ریزی برای برگزاری این همایش، از سال گذشته با محوریت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و خوشبختانه تمامی امور مربوط، به همت حجت‌الاسلام دکتر حسن خیری و سایر همکاران به خوبی پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش بزرگ‌ترین رویداد دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۷ است، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در برخی حوزه‌ها مانند سلامت، جزو ۱۰ کشور انتهایی دنیا بودیم. در حال حاضر جزو ۱۰ کشور برتر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی، نهم و دهم بهمن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری و با حضور مسئولان عالی لشکری و کشوری برگزار می شود، همچنین حدود 50 مهمان خارجی از 10 کشور در این همایش حضور خواهند داشت.

دکتر کلانتری با بیان اینکه انتظار ما این است که مقاله های ارائه شده در همایش، با توجه به کیفیت آنها، هم داخل و هم خارج از کشور مورد استناد واقع شود، گفت: همچنین از رسانه های مختلف کشور انتظار می رود که با پوشش مناسب خبری و تصویری این همایش، در معرفی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش مهم خود را به خوبی ایفا کنند.

در این نشست، برخی از صاحبنظران از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام دکتر حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی، پیشنهادات خود را برای برگزاری برنامه های تخصصی همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 993462

وب گردی

وب گردی