مرگ یک جوان و مصدومیت  دو خانم 28 و 14 ساله در اثر گازگرفتگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک جوان و مسمومیت ۲ نفر به دلیل گازگرفتگی در یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جلال ملکی درباره جزئیات حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی که در شهران اتفاق افتاد، گفت: در ساعت ۲۲ و ۲۳ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه گازگرفتگی در ساختمان مسکونی واقع در خیابان شهران، خیابان طوقانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با مشاهده ماموران اعلام شد که محل حادثه یک مجتمع مسکونی پنج طبقه ۲۰ واحدی بود که در طبقه منهای یک آن یک موتورخانه وجود داشت و در جنب این موتورخانه یک اتاق کوچک ۱۲ متری قرار داشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی پیش از رسیدن آتش‌نشانان همسایه‌ها متوجه نشت گاز شده و در اتاقک را باز کرده بودند.

وی بیان کرد: زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند سه نفر که در این اتاق کوچک حضور داشتند توسط همسایه‌ها خارج شده بودند این افراد شامل یک جوان ۳۸ ساله و دو خانم جوان ۲۸ و ۱۴ ساله بودند. با حضور عوامل اورژانس بررسی‌هایی که انجام شد متاسفانه مشخص شد که مرد جوان جان خود را از دست داده و دو خانوم نیز دارای علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هستند. این افراد تحویل عوامل اورژانس شده تا برای مراحل درمان به مراکز درمانی اعزام شود.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان آتش‌نشانی به بررسی‌های بیشتر مشخص شد نقص در دودکش‌های موتورخانه و رها شدن یکی از آنها علت رها شدن گاز منوکسیدکربن شده بود که حجم زیادی از این کار در این اتاق که در مجاورت اتوبوس خانه قرار داشت و نفوذ کرده و باعث این حادثه شده بود. البته علت اصلی مرگ توسط عوامل پزشکی قانونی پس از بررسی‌های نهایی مشخص خواهد شد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 993533

وب گردی

وب گردی