معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی حداقل خدمت به شهداء است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی)گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی حداقل خدمت به شهداء است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اشکان معصومی در نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت چهملین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان دشتی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) برگزار گردید اظهار کرد: پس ازگذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام در بعد علمی از چنان پیشرفت و توسعه ای برخوردار هست که جایگاه کنونی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

رئیس کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت چهملین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان دشتی افزود: دستیابی به دانش هسته ای و علوم جدید مانند نانو تکنولوژی و لیزر و پیشرفت در زمینه دانش سلولهای بنیادی بخش دیگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که قبل از آن در کشور سابقه نداشته است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی این کارگروه دانشجویی ایجاد هماهنگی بین دانشجویان جهت حضور پر رنگ در برنامه های فرهنگی و بصیرتی بزرگداشت چهملین سالگرد انقلاب اسلامی است.

معصومی با بیان اینکه دستاوردها و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانشگاه با برگزاری برنامه های فرهنگی تبیین می شود، تاکید کرد: با همکاری دانشگاههای شهرستان دشتی همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه در دهه فجر برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی)اضافه کرد: مسابقات ورزشی،پخش مستند و تحلیل فیلم با موضوع انقلاب اسلامی، کارگاههای آموزشی،شب شعر شهداء و چاپ نشریه در دهه فجر از برنامه های کارگروه دانشجویی است.

کد خبر: 993582

وب گردی

وب گردی