نرم افزاری محرمانه برای بازگشت جوانان به فیس بوک

بر اساس اعلام برخی منابع خبری عرصه فناوری شرکت فیس بوک برای جذب مجدد جوانان خارج شده از این شبکه اجتماعی نرم افزار دیگری به نام «لول» طراحی کرده است که امکان به اشتراک گذاشتن فیلم های کوتاه را فراهم می نماید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه الجزیره، شرکت فیس بوک نرم افزار جدیدی تولید کرده است که کاربران جوانی را هدف قرار می دهد که این شبکه اجتماعی را به نفع نرم افزارهای جذاب تر دیگری مانند اسنپ چت، اینستاگرام و تیک توک ترک کرده اند.

برخی منابع به پایگاه خبری «تک کرانچ» متخصص در امور فناوری اعلام کرده اند بزرگترین شبکه اجتماعی جهان نرم افزار جدیدی با نام « LOL» تولید کرده است که به کاربران اجازه می دهد قطعات کوتاه فیلم را به اشتراک بگذارند.

این نرم افزار جدید شامل گزینه هایی چون «برای شما»، «حیوانات» و «شوخی» است و مطابق با همان گزینه هایی است که هم اکنون در شبکه اجتماعی فیس بوک وجود دارد.

100 دانش آموز در مقطع دبیرستان اقدام به آزمایش مخفیانه این نرم افزار نموده اند، برخی منابع در شرکت فیس بوک بر آزمایش این نرم افزار بر روی گروه کوچکی از کاربران در آمریکا تاکید کرده اند.

هنوز مشخص نیست که آیا این نرم افزار می تواند برای مشاهده فیلم در فیس بوک جایگزین یوتیوب شود یا تنها نرم افزاری مستقل باقی خواهد ماند.

خارج شدن نوجوانان از فیس بوک و تمایل آنها به شبکه هایی مانند اینستاگرام و اسنپ شات که دارای امکانات خاصی هستند، افزایش یافته است.

با وجود تلاش فیس بوک برای بازگرداندن این دسته از افراد به شبکه اجتماعی خود به وسیله راه اندازی نرم افزارهای دیگری مانند «بوک» و «سیلینگ شات»، به موفقیتی در این زمینه دست نیافته است.

بنابراین باید صبر کرد و دید که آیا نرم افزار «لول» موفق به آنچه نرم افزارهای پیشین از انجام آن عاجز بودند، می شود؟

انتهای پیام/

کد خبر: 993604

وب گردی

وب گردی