برگزاری سوگواره فرهنگی هنری یاس 18 ساله به مناسبت ایام فاطمیه

فرهنگسرای خاتم(ص) و مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 به مناسبت ایام فاطمیه سوگواره فرهنگی هنری یاس 18 ساله را روز سه شنبه دوم بهمن برگزار می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیین سوگواری، نمایش های آیینی، سخنرانی، برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری، نمایشگاه کتاب فاطمی از جمله بخش های مختلف این سوگواره است.

آیین سوگواری با اجرای مراسم عزاداری همراه با سخنرانی دکتر محمد صادق دهنادی مدیر فرهنگی هنری منطقه، قرائت و حدیث کساء توسط وحید شمسعلی و پخت نذری و پذیرایی با مشارکت شهروندان سوگوار برگزار می شود.

هم چنین دو نمایش بهشت گمشده حورا و بانوی آب و آیینه با موضوع حضرت زهرا(س) توسط گروه نمایش حورا و ترنم در سالن آمفی تئاتر خاتم(ص) به روی صحنه می رود.

برپایی ایستگاه خوشنویسی القاب حضرت زهرا(س) روی کاغذ و اهداء رایگان آن به مخاطبین برنامه، ارائه مشاوره در حوزه خانواده، ترسیم سیاه قلم با موضوعات مرتبط با ایام فاطمیه، ترسیم نقاشی توسط هنر جویان، اجرای برنامه نقالی با موضوع زوایای مختلف زندگی حضرت زهرا(س) ویژه کودکان و برپایی ایستگاه سلامت و تست فشار خون از جمله برنامه هایی است که در این سوگواره ارایه خواهد شد.

هم چنین نمایشگاه کتاب با عنوان کتابخانه فاطمیه(س) از ساعت 8 الی 17 در کتابخانه استاد حکیمی برپاشده و نشست کارگاهی نیز با حضور مادران برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط کتابخانه 15 خرداد ساعت 16 روز سه شنبه دوم بهمن برگزار خواهد شد .

مجموعه برنامه های سوگواره فرهنگی هنری یاس 18 ساله روز سه شنبه دوم بهمن ماه 97 مصادف با 15 جمادی الاول 1440 از ساعت 8 تا 17 در مراکز یاد شده میزبان سوگواران فاطمی است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993717

وب گردی

وب گردی