مقدم فر: جریانی در کشور به دنبال سکولار کردن مراکز تعلیم و تربیت است

اختتامیه گردهمایی و کارگاه آموزشی مدیران مدارس ابتدایی سما سراسر کشور دوشنبه اول بهمن ماه ۹۷ در کتابخانه آستان قدس با ذکر مصیبت ام ابیها فاطمه (س) آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سما، بخش اول برنامه با صحبت های کوتاه مدیران مدارس سما کرمانشاه، فیروزآباد، بروجرد، شهرضا و کرمان شروع شد.

حمید رضا مقدم فر مشاور دکتر ولایتی اولین سخنران اختتامیه همایش با موضوع جریان شناسی انقلاب با اشاره به ضرورت آگاهی مدیران به مسائل روز جامعه گفت: در حال حاضر جریانی به دنبال سکولار کردن حوزه های علمیه و مراکز تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به هدف گذاری جدید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برای مدارس سما گفت :مسوولان دانشگاه و سما برآنند تا این مدارس را به کانون مراکز دینی تبدیل کنند و دانش آموزانی متدین و انقلابی پرورش دهند.
مقدم فر با گذری کلی به تاریخ ایران از زمان مشروطه به عنوان اولین حرکت سیاسی تا انقلاب اسلامی به ضرورت شناخت نفوذ جریانات غربگرا تاکید کرد و گفت: جریانات غربگرا به دنبال نفوذ فکری و فرهنگی هستند و از زمان نهضت امام راحل این دو جریان به چهار بخش تبدیل شده اند و در حال حاضر گروه اسلام گرای ناب و راست لیبرال در جامعه فعالیت می کنند.

مشاور دکتر ولایتی ضمن اشاره به چالش های انقلاب بخصوص در دهه اول گفت: پس از جنگ و شکست چالش جانشین رهبری، آمریکایی ها به دنبال اجرای پروژه بیست، بیست بودند و در هر دهه فتنه ایی را در این کشور راه اندازی کردند وبا شکست فتنه ۷۸ و۸۸ در سال ۹۸ به دنبال اجرای فتنه ایی هستند که به گفته مقام معظم رهبری نقشه ی لو رفته ای است و همه ما باید هشیارانه با آن برخورد کنیم.

وی با اشاره به سقوط کسانی که در گذشته بازوان انقلاب بودند گفت: ما با بزرگانی از انقلاب روبرو هستیم که به دلیل بی بصیرتی در دامان انگلیس، آمریکا و اسراییل افتاده اند.

مقدم فر هوشیاری در برابر فتنه ۹۸ را ضروری برشمرد زیرا دشمنان اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته اند وهدف را تغییر رفتار جمهوری اسلامی قرار داده اند.

پایان بخش سخنان این کارشناس سیاسی جمله رهبری بود که خطاب به همه مردم می گوید: تمام مشکلات ما از صدر اسلام تاکنون نداشتن تحلیل صحیح از مشکلات جامعه است.

کد خبر: 993722

وب گردی

وب گردی