رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر بابک نگاهداری را به عنوان «رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه» منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر بابک نگاهداری

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه» منصوب می شوید.

علاوه بر این مسئولیت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه نیز به جنابعالی واگذار می گردد. نظر به تغییرات صورت گرفته در ساختار جدید دانشگاه وظایف و اختیارات مسئولیتی به پیوست این حکم ابلاغ می گردد.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی»

دکتر بابک نگاهداری دارای مدرک دکترای تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی، دکترای حرفه‌ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی که عضو بنیاد ملی نخبگان است، سوابق اجرایی زیادی ازجمله رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، معاون ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون نظارت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر نقشه جامع علمی کشور، مدیرکل حوزه ریاست، مطالعات فرهنگی، اطلاع رسانی و سنجش افکار شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون نظارت و ارزیابی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، مدیرمسئول انتشارات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیرمسئول ماهنامه تخصصی مهندسی فرهنگی، مؤسس پارک فناوری شهر و... را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993738

وب گردی

وب گردی