ملاک سازمان تأمین اجتماعی برای تشخیص مشمولان بسته حمایتی چه بود؟

معاون اداری ــ مالی سازمان تأمین اجتماعی از پایان واریز مبلغ بسته حمایتی به حساب ۶میلیون و ۱۵۰هزار نفر از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: افرادی که تاکنون این مبلغ به حسابشان واریز نشده از طریق شماره تماس ۱۴۲۰ پیگیری کنند.

به گزارش ایسکانیوز،رحیم اردلان معاون اداری ــ مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه از دو روز گذشته واریز مبلغ بسته حمایتی (یک‌میلیون ریال تا 3میلیون ریال) در دستور کاری سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است گفت: پس از ارسال لیست سرپرستان مشمول طرح بسته حمایت غذایی فرایند واریزها از طریق 28 بانک در سطح کشور آغاز شد.

وی تصریح کرد: بر اساس لیستی که در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفت 6میلیون و 150هزار نفر مشمول این طرح قرار گرفتند که بر اساس آخرین آمار اخذشده از بانک‌های عامل، 27 بانک واریزی خود را به اتمام رسانده‌اند و تنها بانک ملی قرار بوده مبلغ بسته حمایتی را به حساب یک‌میلیون و 500هزار نفر از سرپرستان واریز کند که این اتفاق هم تا پایان شب گذشته صورت گرفته است.

اردلان ادامه داد: افرادی که حقوق آنها کمتر از 3 میلیون تومان باشد و تا امروز هنوز رقم بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با شماره تماس 1420 موضوع را پیگیری کنند ضمن اینکه تمهیدات لازم برای پاسخگویی به سؤالات مردم پیش‌بینی شده است.

معاون اداری ــ مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره عدم پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق شماره تماس 1420 یادآور شد: با توجه به پیگیری و تماس‌های مکرر مردم امکان دارد در ساعتی اپراتوارها پاسخگو نباشند اما به‌طورکلی از ساعت 8 صبح تا 22 اپراتورها آماده پاسخگویی هستند.

وی همچنین درباره ملاک واریز مبلغ بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوار ابراز کرد: افرادی که از ابتدای فروردین تا مهر امسال بیمه تأمین اجتماعی شدند و در این بازه زمانی حقوق دریافتی آنها کمتر از 3میلیون تومان است از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

اردلان درباره نحوه استفاده از سامانه (پیام دستوری) #4*4* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری چرایی عدم واریز بسته حمایتی گفت: این سامانه هنوز فعال نشده و به‌محض اینکه فعال شود، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 993801

وب گردی

وب گردی