مسئولان  دانشگاه تکذیب کردند/ رئیس واحد آکسفورد عضو هیات علمی پیام نور نیست

حضور همزمان رئیس واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه تهران مرکز تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مصطفی ملکی با مدرک دکترای روابط بین الملل عضو هیات علمی تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. در همین خصوص چند وقت قبل برخی از خبرگزاری ها اعلام کردند که ملکی به صورت همزمان در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات علمی دانشگاه پیام نور است؛ اما این خبر توسط رئیس دانشگاه پیام نور تکذیب شد.

رئیس دانشگاه پیام نور: همکاری با عضو هیات علمی دانشگاه آزاد نداریم

دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در این خصوص به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: مصطفی ملکی هیچ نوع همکاری با دانشگاه پیام نور ندارد و وی عضو هیات علمی این دانشگاه نیست. پس از بررسی ها مشخص شد هیچ سند همکاری با رئیس دانشگاه آکسفورد دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

این درحالی است که دکتر زمانی در کنفرانس مطبوعاتی و درجمع خبرنگاران این خبر را تکذیب کرد و گفته بود هیچ همکاری با مصطفی ملکی ندارند.

سخنگوی دانشگاه پیام‌نور: همکاری با ملکی نداریم

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: مصطفی ملکی هیچ همکاری با دانشگاه پیام نور ندارد و به عنوان سخنگوی دانشگاه این خبر را تکذیب می کنم.

وی افزود: هیچ سندی در خصوص همکاری با عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد و ملکی به صورت همزمان عضو هیات علمی پیام نور هم نیست.

بهروز ادامه داد: زمانی که هیچ سندی وجود ندارد و همکاری نداشته‌ایم نیازی به استعلام نیست؛ چون مصطفی ملکی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور نیست.

علیزاده: استعلام عدم همکاری با ملکی را به دانشگاه آزاد ارسال کردیم

دکتر علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: درحال حاضر مصطفی ملکی هیچ نوع همکاری با دانشگاه پیام نور ندارد.

وی افزود: چند وقتی است که ملکی با دانشگاه پیام نور همکاری نداشته و در این خصوص دانشگاه آزاد اسلامی استعلامی هم از ما گرفت و 2 روز پیش اعلام کردیم هیچ همکاری با ملکی نداشته ایم.

علیزاده ادامه داد: طبق بررسی صورت گرفته تا به امروز که فیش حقوقی از ملکی ندیده ام. باید اصالت فیش هایی که در فضای مجازی منتشر می شود مورد بررسی قرار گیرد.

فریبرزی: مصطفی ملکی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد است

دکتر فریبرزی مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در گفت و گو با گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: مصطفی ملکی عضو فعال و تمام وقت هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است و هیچ نوع مشکلی وجود ندارد و نامه ای در خصوص فعالیت وی به دستمان نرسیده است.

وی افزود: براساس قانون یک نفر نمی تواند در دو دانشگاه عضو هیات علمی باشد و اگر شخصی قانون را رعایت نکرده باشد به کمیته انتظامی ارجاع داده می شود. اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد کمیته تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993804

وب گردی

وب گردی