ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور واحد علوم و تحقیقات آغاز شد

مسئول اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ثبت نام از دانشجویان متقاضی برای طرح خادمین شهدا ویژه راهیان نور دانشجویی واحد علوم و تحقیقات  آغاز و تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

علی حربی مسئول اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: ثبت نام از دانشجویان متقاضی برای طرح خادمین الشهدا ویژه راهیان نور دانشجویی واحد علوم و تحقیقات آغاز و تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

حربی در خصوص وظایف خادمین شهدا تصریح کرد: دانشجویان متقاضی در حوزه های امور فضا سازی، امور پشتیبانی، فوتوشاپ، نویسندگی، مستندسازی، موشن گرافی، تدوین، تبلیغات به فعالیت می پردازند و در واقع کارهای مرتبط با قبل، هم زمان و بعد از اردوهای راهیان نور را انجام می دهند.

مسئول اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در خصوص برنامه های ویژه خادمین الشهداء اظهار کرد: در هفته آینده ویژه برنامه خادمین شهدا با حضور حاج حسین یکتا در این واحد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. همچنین اردوهای یک روزه برای توانمندسازی و خودسازی برگزار خواهد شد.

در ادامه وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به ایدی rahian_srb@ و @basij_ravabet_omomi در پیام رسان موبایلی تلگرام مراجعه کنند.

حربی با توجه به تعداد بالای دانشجویان متقاضی برای ثبت نام این طرح، اظهار کرد: پرونده متقاضیان مورد بررسی و از خود دانشجویان مصاحبه حضوری به عمل می آید تا با گزینش مستعد ترین دانشجویان برای خدمت به زائرین شهدا انتخاب گردند.

در پایان مسئول اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 18 لغایت 22 اسفند برای برادران و 22 لغایت 26 اسفند برای خواهران برگزار خواهد شد.

هر ساله دانشجویان از مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، فکه، پادگان دوکوهه، فتح المبین، اروندکنار، هویزه، مسجد جامع خرمشهر، چذابه، دهلاویه دیدن می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993808

وب گردی

وب گردی