جزئیات ثبت نام  پذیرفته‌شدگان نهایی رشته فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی 97

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای ضمن اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی 97، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان و مدارک مورد نیاز آن ها را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، براساس این اطلاعیه داوطلبان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود برای اطلاع از تاریخ و زمان ثبت نام در رشته قبولی اعلام شده از تاریخ 6 بهمن ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته شدگان لازم است مطابق برنامه زمانی اعلام شده با همراه داشتن مدارک ذیل، برای ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می شود.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام شامل اصل و یک برگ تصویر از تمام صفحات شناسنامه، اصل و یک برگ تصویر از پشت و روی کارت ملی، شش قطعه تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری، اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع است. همچنین وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برادران) باید مطابق با ‌یکی از کدهای مندرج در صفحات 4 و 5 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 باشد.

داوطلبان برای اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم) حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه فرصت دارند. آن‌ دسته‌ از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ ارائه‌ اصل یا گواهی مدرک‌ کاردانی برایشان امکان‌پذیر نباشد، لازم است اصل گواهی تأیید شده ‌توسط ‌دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی با محتوی فرم شماره 7 مندرج در دستورالعمل ثبت‌نامی (ارائه شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی) را ارائه نمایند، در این گواهی باید عبارت « اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.» قید شده باشد، در صورتی که فرد پذیرفته در تاریخ مقرر فارغ‌التحصیل نشده باشد، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی خواهد شد.

‌پذیرفته‌شدگان دارای مدرک کاردانی گروه آموزشی پزشکی- پایان ‌طرح‌ نیروی ‌انسانی‌ آنان تا تاریخ 31 شهریور 97 و یا 30 بهمن 97 باشد یا گواهی معافیت لایحه طرح از خدمت داشته باشند؛ لازم است ‌اصل‌ گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی) را ارائه دهند.

دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته که ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنان در رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته گروه آموزشی پزشکی بلامانع بوده، لازم است مطابق مفاد بند «ﻫ» مندرج در صفحه 2 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 اقدام کنند. همچنین دارندگان مدرک معادل که ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنها بلامانع بوده، لازم است مطابق مفاد بند «ح» مندرج در صفحه 2 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 اقدام کنند.

کلیه‌ پذیرفته‌شدگان‌ باید در تاریخ‌ ‌تعیین ‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل قبولی ‌برای ثبت‌نام مراجعه کنند، عدم مراجعه به‌موقع برای ‌ثبت‌نام به ‌‌منزله ‌انصراف‌ از رشته‌ مربوط تلقی ‌می شود، همچنین پذیرفته‌شدگان‌ دوره‌ روزانه‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ این آزمون،‌ چه در مؤسسه آموزش‌ عالی‌ ذی‌ربط ثبت‌نام‌ کنند چه ثبت نام نکنند، حتی‌ با دادن‌ انصراف‌ قطعی‌ از تحصیل‌ مجاز به‌ انتخاب دوره‌ روزانه‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ در آزمون‌ کاردانی‌ به‌ کارشناسی ‌ناپیوسته‌ سال‌ 1398 نخواهند بود.

داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را در این خصوص حداکثر تا تاریخ 10 بهمن ماه در ساعت اداری با شماره‌ تلفن‌ 42163 (کد 021) و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مطرح کنند.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته فوریت های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 97 اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 993815

وب گردی

وب گردی