مراسم معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه با حضور بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی و مدیر مرکز جذب و امور هیأت علمی و جمعی از کارکنان این حوزه برگزار شد.

رنجبر در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت های پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در این دوره ماموریت ها و برنامه های جدیدی برای پژوهشگاه در نظر گرفته شده است تا با تمام توان خود در حوزه پژوهش دانشگاه فعالیت کند.

قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی ضمن آرزوی توفیق برای دکتر نگاهداری، ابراز امیدواری کرد: پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه با پتانسیل و توانی که دارد در راه تحقق اهداف ممتاز دانشگاه گام بردارد.

نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم تاکید کرد: با توجه به فعالیت های جدید پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه باید کارگروه های جدیدی راه اندازی شود تا اهداف پژوهشی دانشگاه محقق شود.

وی با بیان اینکه کارمندان هر حوزه ذخیره انباشته و سرمایه دانشی یک مجموعه هستند، گفت: امیدوارم با همفکری و همکاری همه مجموعه پژوهشگاه دانشگاه بتوانیم با موفقیت فعالیت های خود را انجام دهیم.

در پایان این مراسم، رنجبر، حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی به بابک نگاهداری به عنوان رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی را تقدیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993851

وب گردی

وب گردی