3 بهمن‌‌‌، نتایج نهایی نقل و انتقال‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تا آخر وقت امروز، چهارشنبه 3 بهمن‌‌‌ماه، نتایج نهایی نقل و انتقال‌های دانشجویی به غیر از برخی موارد خاص که احتیاج به بررسی بیشتر دارند، از طریق سامانه منادا اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت‌‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین اخبار نقل و انتقالات دانشجویی در کلیه واحدهای دانشگاهی سراسر کشور گفت: تا آخر وقت امروز، چهارشنبه 3 بهمن‌‌‌ماه، نتایج نهایی نقل و انتقالات به غیر از برخی موارد خاص که احتیاج به بررسی بیشتر دارد، از طریق سامانه منادا اعلام خواهد شد.

وی درباره نحوه انتقال دانشجویان دختر به دانشگاه محل اقامت، افزود: نقل و انتقال دانشجویان به محل اقامت خود یک قانون تصویب شده در دانشگاه آزاد محسوب می‌‌شود که در کلیه واحدها در حال اجراست؛ اما در یکسری موارد خاص، دانشجویان برخی از رشته‌ها مثل پزشکی و پرستاری ممکن است به دلیل محدودیت و کمبود ظرفیت که در محل اقامت آنها وجود دارد، امکان انتقالی نداشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: در برخی موارد خاص نیز ممکن است تعداد دانشجو در دانشگاه محل تحصیل به حدی کم باشد که امکان جابه‌جایی دانشجویان دختر وجود نداشته باشد.

گفتنی است، نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و درخواست میهمانی دانشجویان این دانشگاه از 25 آذرماه آغاز و تا 10 دی ماه انجام شد که متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه می کردند، نتایج نهایی نیز از طریق همین سامانه اعلام می شود. لازم به ذکر است تنها به درخواست‌هایی که از طریق سامانه منادا ارسال شود، رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993880

وب گردی

وب گردی