تهران – ایسکانیوز: محمد رضا آهنج این روزها با سریال آسمان من که به زودی از شبکه یک تلویزیون پخش خواهد شد، مورد توجه رسانه هاست.وی همچنین از ساخت یک اثر سینمایی با مضمون تاریخی خبر داد.


محمدرضا آهنج در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوزگفت:هنوز کار به طور کامل ساخته نشده است و زمان دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.


کارگردان آسمان من پیشتر درباره تعدد لوکیشن های سریال در شهرهای مختلف ایران از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان و در کی‌یف و چند شهر دیگر اوکراین خبر داده و گفته بود تصویربرداری بخش کوچکی از قصه که مربوط به فرودگاه انگلیس می‌شود هنوز باقی‌مانده که اگر شرایط فراهم شود این بخش‌ را هم در فرودگاه انگلیس ضبط خواهیم کرد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرایط فراهم شد یا از دکور استفاده شده پاسخ داد: هنوز انجام نشده و کماکان تمایل دارم کار در همان فرودگاه فیلمبرداری شود که احتمالا محقق خواهد شد.


آهنج..


محمدرضا آهنج درباره کار بعدی خود گفت: اثر بعدی ام قریب به یقین یک فیلم سینمایی خواهد بود که در صورت تحقق، این، اولین کار سینمایی من خواهد بود. طرح های فراوانی در ذهن دارم اما آنچه پر رنگ تر است و احتمالا موضوع فیلم سینمایی من خواهد بود، در زمینه تاریخ معاصر و سال های 1300 تا 1310 است.


وی درپایان درباره تفاوت کار سینمایی و تلویزیونی گفت:هر کدام ویژگی ها و وسواس خاص خودش را دارد. تلویزیون ابزارهای خودش را می طلبد و سینما ابزارهای خودش را و برای من که برای انجام یک کار حساسیت های خاص خودم را دارم، احتمالا کار سینمایی را با حساسیت بیشتری پیش ببرم.


سریال آسمان من، سریال پر بازیگری است و دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، چکامه چمن ماه و ... بخشی از 75 بازیگر مطرحی هستند که در این مجموعه بازی کرده اند.خلاصه داستان این سریال از زبان کارگردان این گونه آمده است: "تو امنیت پرواز یه اصل ثابت هست، حفاظت از هواپیما… اما بی نهایت، بی نهایت اتفاق وجود داره که ممکنه همه شون فقط یه بار بیفته. فقط یک بار.." و همین موضوع، دستمایه ساخت مجموعه ای سی قسمت 50 دقیقه ای شده است. مجموعه ای که به قول کارگردان کار، به محض تکمیل شدن کارهای فنی اش، راهی پخش خواهد شد.

کد خبر: 99393

وب گردی

وب گردی