نرم افزار انقلاب 57 در بین دانشگاهیان واحد هیدج توزیع می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: تلاش در راستای تحقق منویات رهبری پیرامون پیگیری مطالبات دانشجویی جزوء اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زنجان، حجت الاسلام محمود جعفری با اشاره به ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء سطح علمی و پژوهشی در دانشگاه از کسب عنوان نخست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج در جشنواره ادبی، دینی و پژوهشی در بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور خبر داد و افزود: در زمینه مشارکت دانشگاهیان در برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان، در سال جاری نیز این واحد ادانشگاهی حائز رتبه نخست شد.

وی با اعلام اینکه تعداد 800 دانشجو در 40 رشته مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: با هدف فعالیت تشکل های دانشجویی زمینه برای فعالیت بسیج دانشجویی، کانون های دانشجویی در زمینه های مختلف فراهم شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج کسب مقام نخست در زمینه کیفیت دانشگاه در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی در دو سال متوالی را در استان یادآور شد و بر لزوم رونق بخشیدن به این بخش ها تاکید کرد.

حجه الاسلام محمود جعفری در بخش دیگر صحبت هایش درباره اقدامات این دانشگاه در 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری نشست پیرامون تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری نشست روشنگری ویژه دانشجویان با محوریت انقلاب اسلامی، تشکیل نمکایشگاه عکس های انقلاب اسلامی در دهه فجر و توزیع نرم افزار انقلاب 57 در بین دانشگاهیان از برنامه های این مناسبت است.

انتهای پیام /

کد خبر: 993947

وب گردی

وب گردی