دستگاهی که عضلات بدن را فریب می دهد

اگر چه انجام تمرینات ورزشی بهترین راه برای افزایش توان عضلات بدن است، اما برای کمک به تقویت عضلات برخی بیماران یا مجروحان می توان از روش های دیگری نیز استفاده کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محققان موفق به تولید نمونه اولیه دستگاهی شده اند که با ایجاد میدان مغناطیسی، عضلات بدن را فریب داده و این تصور را در آنها ایجاد می کند که در حال فعالیت و انجام حرکات سنگین هستند و همین مساله موجب تقویت و بیشتر شدن قدرت و توان عضلات می شود.

این دستگاه که MRegen نام دارد، توسط گروهی از محققان دانشگاه ملی سنگاپور تولید شده است. دستگاه یادشده میدان الکترومغناطیسی خود را با ارسال پالس هایی به سمت عضلات بدن تقویت می کند و این امر واکنش متابولیک ماهیچه ها را در پی دارد.

MRegen به خصوص برای کمک به افرادی که به علت برخی بیماری ها یا کهولت سن با مشکل تحلیل عضلات مواجه هستند، مناسب است. تولید این دستگاه از سال ۲۰۱۵ آغاز شده و آزمایشاتی که بر روی برخی بیماران به منظور استفاده از دستگاه یادشده به مدت ۱۰ دقیقه صورت گرفته موفقیت آمیز بوده است. برای تقویت عضلات پا نیز باید از این دستگاه به مدت ۵ هفته به شکل مداوم در بازه های زمانی ده دقیقه ای استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993959

وب گردی

وب گردی