1000 فقره سرقت، 200 نفر شاکی

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو با بیش از یک هزار فقره سرقت و 200 شاکی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: اعضای این باند سرقت نیمه شب ها تا اوایل بامداد در نقاط مختلف شهر تهران از جمله، تهران نو، غرب تهران، خانی آباد، مشیریه، یاغچی آباد و .. غالبا با خودرو های خود اقدام به سرقت ضبط، باند، ابزار، زاپاس خودرو و لوازم داخل صندوق عقب خودروها می کردند.

وی افزود: با ارجاع پرونده از سوی دادسرای ناحیه 34 تهران به پلیس آگاهی، تیم های عملیاتی از کارآگاهان این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغازبه کار کردند.

سرهنگ میرزکی، ادامه داد: تحقیقات و مراقبت های تخصصی در این زمینه ادامه داشت تا این که مخفیگاه متهمان در محدوده جنوب شرق و همچنین جنوب غرب تهران شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضائی و طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر 6 سارق این پرونده دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند و در تحقیقات از آنها مشخص شد همگی دارای سابقه کیفری هستند و هر بار پس از سرقت های لوازم خودرو، اموال مسروقه را به کمترین قیمت در محدوده های خلازیر و خیابان جمهوری به فروش می رساندند.

وی گفت: این سارقان همچنین در تحقیقات صورت گرفته به یک هزار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های مختلف شهر تهران، اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه میرزکی گفت: با بررسی های صورت گرفته از سوی ماموران پلیس آگاهی پایتخت، تا کنون بیش از 200 تن از شکات پرونده شناسایی و برای شکایت از سارقان به پلیس آگاهی دعوت شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر با دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، هر 6 متهم این پرونده با صدور قرار قانونی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا تحقیقات تکمیلی پیرامون سایر جرایم این متهمان و همدستان دیگرشان انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 994029

وب گردی

وب گردی