استخدام دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ورودی ۹۷ پیمانی شد

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت:تا اسفند یا اردیبهشت حل خواهد شد و احکام رسمی _آزمایشی صادر خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی از تغییر رویه استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورودی سال ۹۷ خبر داد.

پیش از این استخدام دانشجو معلمان به صورت رسمی آزمایشی بود و باعث واکنش دانشجومعلمان به ابلاغ این حکم شد. بسیاری از این دانشجویان به امید تضمین آینده شغلی و استخدام رسمی شدن وارد در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند.اعلام این حکم باعث شد حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان به این امر واکنش نشان داد و بیان کرد: انشالله مشکل تا اسفند یا اردیبهشت حل خواهد شد و احکام رسمی _آزمایشی صادر خواهد شد.

روال دانشگاه فرهنگیان پیش از این استخدام رسمی بوده و این دانشجویان در زمان انتخاب رشته بر این اساس و اینکه هیچ گونه اعلامی بر استخدام پیمانی شدن اعلام نشده بود وارد این دانشگاه شدند و چه بسا اگر این امر از ابتدا اعلام می‌شد بسیاری از جوانان ما اقدام به انتخاب این دانشگاه و این رشته نمی‌کردند، دانشجویانی که اکنون نه راه پس دارند و نه راه پیش.

به گزارش خبرنگار میزان، گویی از این پس باید شاهد معضلی جدید برای قشر گسترده‌ای از دانشجو معلمان باشیم و البته از سال آینده با معضل کمبود متقاضی برای صندلی‌های دانشگاه فرهنگیان مواجهه خواهیم بود.

کد خبر: 994033

وب گردی

وب گردی