پرداخت دومین بسته حمایتی مالی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با دهه فجر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت دومین بسته حمایتی مالی به کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه همزمان با 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد عصر امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی و با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی (نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد)، دکتر محمدعلی طالبی (استاندار یزد) و سایر اعضا با دستور بررسی گزارش حسابرسی موسسه مفید راهبر از دانشگاه آزاد اسلامی این استان برگزار شد.

دکتر طهرانچی در ابتدای این نشست اظهار داشت: جلسات هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در راهبری این دانشگاه مؤثر باشد و کمک کند این دانشگاه به نحو احسن در توسعه هوشمند منطقه‌ای نقش‌آفرینی کرده و به جامعه و مخاطبان خود متصل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه بسترسازی اشتغال دانش بنیان برای اقشار تحصیل کرده در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، گفت: این بسترسازی مبتنی بر توسعه اقتصاد شهرها در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به دستور کار سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید آقای دکتر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه برای اولین بار در دوره فعالیت خود مورد حسابرسی یکی از معتبرترین شرکت‌های مستقل حسابرسی کشور قرار گرفت. بر این اساس، 75 درصد از کل حساب‌های دانشگاه آزاد اسلامی شامل 31 استان و 4 واحد مستقل حسابرسی شد.

دکتر طهرانچی با اشاره به تغییر سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: با توجه به منبع درآمد دانشگاه از شهریه دانشجویان و براساس مصوبه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شروع سال مالی این دانشگاه از سال آینده، از ابتدای شهریور خواهد بود و 31 مرداد هم به عنوان پایان سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد. این موضوع فرصتی را فراهم می‌کند که بودجه سال 1398 را که استثنائاً 17ماهه خواهد بود، به صورت مفصل‌تر تدوین و بررسی کنیم.

دکتر طهرانچی با اشاره به واریز دومین بسته حمایتی به حساب کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دومین بسته حمایتی دانشگاه آزاد اسلامی بین 600 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان همزمان با 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به حساب کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واریز خواهد شد.

وی افزود: اولین بسته حمایتی مالی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، به حساب کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور واریز شد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زارع مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با قدردانی از برنامه‌های حمایتی دکتر طهرانچی در راستای توجه به موضوع ازدواج جوانان، اظهار داشت: ارائه تسهیلات شهریه‌ای به دانشجویان برای ازدواج، اقدام مثبتی بود.

وی در ادامه پیشنهاد داد بودجه‌های فرهنگی در استان‌ها افزایش یابد و همچنین فعالیت‌های گروه معارف در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تقویت شود.

دکتر طهرانچی در این خصوص از واگذاری امور مربوط به گروه آموزشی معارف به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

کد خبر: 994062

وب گردی

وب گردی