مخبر دزفولی: موانع جدی بر سر راه اجرای مصوبات شورای انقلاب فرهنگی وجود دارد

دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متأسفانه تنگناها و مشکلات گوناگونی در کشور وجود دارد و این تنگناها، مسیر اجرایی مصوبات را کندتر می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، اجرایی کردن اسناد و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اقدامات در دوره مسئولیت خود عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه تنگناها و مشکلات گوناگونی در کشور وجود دارد. وقتی اسناد به صحنه عمل وارد می‌شود، این تنگناها، مسیر اجرایی مصوبات را کندتر می‌کند، اگر چه این تنگناها فقط سیاسی نیست و مشکلات متعددی در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه‌ داد: در حال‌ حاضر ایران به عنوان کشوری مستقل در دنیا، مسیر خود را ادامه‌ می‌دهد و بسیاری از توانمندی‌ها بهخصوص در عرصه تمدنی امروز جهانی از ایران دریغ شده است، در حالی که وقتی اروپا در قرن هشتم تا دوازدهم میلادی و قبل از رنسانس در بربریت و ظلمت قرار داشت، مسلمانان و تمدن اسلامی به آنها کمک کردند، ولی آنها به جای کمک، این کشورها از جمله ایران را بایکوت می‌کنند.

دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: ما در کشور، امکانات نرم افزاری و نیروی جوان و دانشمند زیادی برای گذر از شرایط فعلی در اختیار داریم و می‌توانیم به پیشرفت‌هایی که مدنظر است، دست یابیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 994089

وب گردی

وب گردی