برگزاری یازدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج اساتید استان سمنان

یازدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج اساتید استان سمنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار کرد: یازدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج اساتید استان سمنان گرامی داشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر محمد روحانی مقدم با بیان اینکه این جشنواره با شرکت 198 ورزشکار در قالب 10 تیم از دانشگاه‌های استان سمنان برگزار شد گفت: این دوره از مسابقات یک‌روزه که به‌صورت مشترک در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان و سالن ورزشی دانشگاه پیام نور انجام پذیرفت در 6 رشته طناب‌کشی، تنیس روی میز، پرتاب دارت، بدمینتون، والیبال و فوتسال برگزار شد.

وی درباره نتایج این مسابقات اظهار کرد: در رشته طناب‌کشی تیم دانشگاه سمنان با ترکیب علی‌اشرفی، پیمان رضایی، حسن کوهساری، رحمان معرفت و مهدی مرادی مقام اول را به خود اختصاص داد.

روحانی مقدم افزود: در رشته پرتاب دارت برادران، غلامرضا عباسپور و ابراهیم حیدری از دانشگاه دامغان مقام اول و دوم و در بخش خواهران فاطمه شریعتمداری از دانشگاه سمنان، ملیحه اردکانی زاده از دانشگاه دامغان و ساجده خیرخواهان از دانشکده فنی سمنان صاحب عنوان‌های اول تا سوم شدند.

این مقام مسئول در ادامه به نتایج کسب‌شده در رشته تنیس روی میز پرداخت و گفت: در بخش برادران محمود گلستانی از دانشگاه علمی و کاربردی مقام اول، شمس‌الدین رویانیان از دانشگاه سمنان دوم و محمد عبدالهی از دانشگاه فرهنگیان مقام سوم و در بخش خواهران ملیحه اردکانی زاده از دانشگاه دامغان، فاطمه شریعتمدارطهرانی از دانشگاه سمنان و ساجده خیرخواهان از دانشکده فنی سمنان مقام اول تا سوم این رشته ورزشی را به خود اختصاص دادند.

روحانی مقدم با اشاره به نتایج حاصل‌شده در مسابقات بدمینتون گفت: در این رشته محمدرضا قرابی از دانشگاه سمنان مقام اول، سید حیدر جعفری از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام دوم و محمدصادق صبوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و علیرضا مرتضایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد سمنان ادامه داد: در این مسابقات در رشته والیبال دانشگاه صنعتی شاهرود اول و دانشگاه پیام نور مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

روحانی مقدم درباره نتایج رشته فوتسال گفت: در این رشته که کار با افت‌وخیز زیادی همراه بود تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود توانست با غلبه بر حریفان، مقام اول را به خود اختصاص دهد و دانشگاه علمی و کاربردی دوم شود.

کد خبر: 994170

وب گردی

وب گردی