انقلاب اسلامی 2500 سال استبداد را درهم شکست

نشست خبری اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی،‌ صبح امروز در ساختمان سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری اجلاس سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی، بلوغ آن محسوب می شود و به صورت طبیعی، کارنامه و عملکرد انقلاب در طول این 40 سال مورد قضاوت قرار می گیرد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در اوج افتخار، مسیر اصلی خود را طی می‌کند؛ این انقلاب 2500 سال استبداد و دیکتاتوری را در هم شکست که نشان از کارآمدی آن است.

هاشمی ادامه داد: موضوع امامت در جمهوری اسلامی در عصر سقوط دولت‌های وابسته به غرب نشان از کارآمدی این انقلاب است؛ انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب، برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده است؛ اما تا‌کنون موفق نشده است که به اهداف خود برسد؛ همچنین برخی از لیبرال هایی که در داخل کشور مسئولیت دارند، به دنبال این هستند که ناکارآمدی های خود را برگردن نظام اسلامی بیندازند.

هاشمی تاکید کرد: یکی از جهت گیری‌های دشمنان، القای ناکارآمدی نظام انقلاب اسلامی است تا ضعف ها و کاستی ها را به انقلاب نسبت دهند.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد تصریح کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اجلاس سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی را با حضور ۳۰۰ استاد برجسته دانشگاه آزاد اسلامی و با رویکردی علمی در تاریخ 9 بهمن تا 12 بهمن در مشهد مقدس برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: این اجلاس با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش دانشگاه در طلیعه تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود و شخصیت‌های لشکری و کشوری از جمله معاون فرهنگی سپاه، جانشین فرمانده سپاه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و محمد باقر قالیباف در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند.

هاشمی با بیان این که کمیسیون‌های هشت‌گانه برای آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی در این اجلاس تشکیل می شود، خاطر نشان کرد: عزم جدی بسیج اساتید در راستای رفع مشکلات کشور است و بعد از برگزاری این اجلاس در نظر داریم تا نتایج آن برای 16 هزار نفر از استادان دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شود تا این اساتید نتایج برگزاری اجلاس چهل سالگی انقلاب اسلامی را برای دانشجویان تبیین کنند.

ادامه دارد.

کد خبر: 994188

وب گردی

وب گردی