موافقان و مخالفان لایحه پالرمو در جلسات آینده مباحث خود را ادامه می‌دهند

دبیر مجمع تشخیص از ادامه مباحث موافقان و مخالفان لایحه پالرمو در جلسات آینده مجمع تشخیص خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز ، محسن رضایی در جمع خبرنگاران پس از اتمام جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمیسیون سیاسی، دفاعی و حقوقی_ قضایی مجمع بررسی‌های خود را در رابطه با پالرمو انجام داده بودند اما در ارتباط با مصلحت به نتیجه نرسیدند.

وی ادامه داد: امروز هر دو کمیسیون نظرات خود را ارائه دادند، دولت و مجلس هم فرصت کافی را پیدا کردند و در این جلسه نظرات را خود را مطرح کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه باید رئیس دستگاه مربوطه و وزیر مربوطه باید صحبت کنند اما ما برای اینکه این موضوع مسئله مهم و حساسی بود، هم وزیر امور خارجه، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، معاون حقوق رئیس‌جمهور را دعوت کردیم و این افراد در این جلسه مباحث خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند.

وی افزود: دو کمیسیون از مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در این جلسه مطرح کردند و هر دو کمیسیون مجمع تشخیص مصلحت نظام هم نتایج رای‌گیری‌های خود را بیان کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به دنبال اینیم که آن چیزی که منافع مردم بوده و در بهبود زندگی آنان موثر است و به نفع نظام و انقلاب است را بررسی کنیم، در واقع مجمع تشخیص آخرین سنگر منافع ملی و منافع نظام جمهوری اسلامی است و ما نمی‌توانیم تحت تاثیر فشارهایی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: باید آن چیزی که به نفع کشور و مردم است را پیش ببریم و برهمین اساس قرار شد از جلسات آینده موافقان و مخالفان بحث‌های خود را شروع کنند و این مباحث ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994224

وب گردی

وب گردی