الگوبرداری تمام پارک‌های فناوری کشور از پارک فناوری پردیس

استاندار تهران در بازدید از پارک فناوری پردیس معاونت علمی، این پارک گفت: پارک‌های فناوری کشور باید از پارک فناوری پردیس معاونت علمی الگوبرداری کنند و مدل اجرایی این پارک را سرلوحه ارتباطات خود در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، استاندار تهران باهدف حمایت از اقتصاد مقاومتی و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان از پارک فناوری پردیس معاونت علمی بازدید کرد. همچنین کارگروه‌های مختلف شهرستان نیز در خلال بازدید وی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در بازدید اولیه از پارک فناوری پردیس معاونت علمی، از پویایی و شکوفایی و استقرار 240 شرکت دانش‌بنیان در هم‌جواری پایتخت ابراز خرسندی کرد.

وی اهتمام ویژه مقامات شهرستان پردیس را خواستار شد و گفت: تمام پارک‌های فناوری حاضر در سطح کشور باید از پارک فناوری پردیس معاونت علمی، الگوبرداری و مدل اجرایی این پارک را سرلوحه ارتباطات خود در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند.

استاندار تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، یکی از راه‌های رسیدن به‌مراتب عالیه علمی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد.

مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و حوزه‌های کاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی پرداخته و یکی از مؤلفه‌های مهم در ادامه مسیر رسیدن به پیروزی شرکت‌های دانش بینان در سطح استان تهران را حمایت استانداری تهران دانست.

محسنی بندپی نیز پارک فناوری پردیس معاونت علمی را نمونه‌ایی بارز از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری برشمرد و اعلام کرد: استانداری تهران، آمادگی هرگونه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی که بی‌شک رمز موفقیت نخبگان و آینده‌سازان جمهوری اسلامی خواهد بود را دارد.

وی در ادامه از فضای کار اشتراکی مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان و ایرانیان متخصص خارج از کشور که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی مستقر هستند، بازدید کرد و ابداع طرح‌های این‌چنینی را یکی از خلاقیت‌های مدیران پارک و معاونت علمی دانست که حلقه‌ی مفقوده‌ایی در سطح کشور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994225

وب گردی

وب گردی