امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد تبریز، به‌ منظور مشارکت و بهره‌برداری متقابل از توانایی‌های پژوهشی و مشاوره‌ای، تفاهم‌نامه مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی به امضا رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و خدمات تخصصی در حوزه مطالعات شهری، مطالعات بافت و معماری، مطالعات آثار فرهنگی، تاریخی و نهادینه‌کردن و بومی‌سازی دانش در حوزه‌های فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و سایر موضوعات مرتبط و مورد توافق طرفین است.

بهره‌گیری از دستاوردهای پژوهشی و مطالعاتی دانشگاه، ارائه مشاوره‌های تخصصی، تشکیل کارگروه مشترک مسئله‌شناسی، آسیب‌شناسی و نیازسنجی، بررسی و تحلیل پیامدهای اجتماعی و فرهنگی ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده، انجام پروژه‌های مشترک مطالعاتی و حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک بخشی از موضوعات پژوهشی بوده که در تفاهم‌نامه طرفین همکاری ذکر شده است.

برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌های علمی، سمینارها، همایش‌ها، میزگردهای تخصصی، نمایشگاه و سفرهای علمی در حوزه فعالیت‌های دانشگاه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دیگر توافقات آموزشی طرفین در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994227

وب گردی

وب گردی