معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با حضور مسئولان، اعضای هیأت علمی و کارکنان در سالن عطامهر دانشکده فنی واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم گفت: دانشگاهیان در مسیر مقدسی قدم بر می دارند و وظیفه اصلی ما پرورش نیروهای متعهد، کاردان و لایق و تحویل آن ها به جامعه است.

دکتر اسحاق رسولی با بیان اینکه دانشگاه نقش کلیدی و پیشرو در توسعه جامعه دارد، اضافه کرد: تاثیر نقش ما در این خصوص در جهت ساختن حال و آینده مملکت در مسائل تکنولوژیکی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نمایان می شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اولین دانشگاه در استان است که این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قابلیت ها و ظرفیت هایی که این دانشگاه دارد مدیون تلاش های همه مسئولان در دوره های مختلف است.

رسولی پویایی و تحرک مدیران را لازمه توسعه دانشگاه عنوان کرد و افزود: افزایش رشته ها یکی از ابزارهای توسعه است و در واقع تأسیس رشته های جدید موجب تزریق نفس تازه به دانشگاه و باعث رشد و بالندگی آن است و زیرساخت های لازم در واحدهای استان به خصوص در رشته علوم پزشکی مهیا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: باید به بحث پژوهش در حوزه علوم پزشکی توجه ویژه شده و در خصوص پژوهش های کاربردی، راه اندازی واحدهای رشد و فناور سلامت و انتشار مجله علمی تخصصی اهتمام ویژه داشت.

وی ادامه داد: انجام کارهای فرهنگی برای دانشجویان علوم پزشکی یکی از ضرورت هاست که می بایست پایه های اخلاقی در این حوزه تقویت شود در غیر این صورت آسیب های جدی در جامعه بروز پیدا می کند.

رسولی راه اندازی ککلینیک درمانی و کلینیک مشاوره را از جمله فعالیت های واحد اردبیل در راستای مسئولیت اجتماعی در حوزه سلامت معرفی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از تلاش های دکتر توکل موسی زاده معاون قبلی علوم پزشکی این استان تقدیر و دکتر حمید دلداده مقدم را به عنوان معاون جدید منصوب کرد.

حمید دلداده مقدم دانش آموخته دکترای حرفه ای پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سال 79 و از اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی و متخصص ارولوژی از دانشگاه تبریز است.

کد خبر: 994242

وب گردی

وب گردی