ثبت نام جذب امریه سربازی برای اعزام در اردیبهشت ماه آغاز شد

دبیر شورای سیاست گذاری جذب امریه وزارت ارتباطات با اشاره به جذب امریه سربازی در این وزارتخانه گفت: متقاضیان از 6 بهمن تا 13 بهمن ماه فرصت دارند تا برای اعزام به خدمت سربازی در اردیبهشت ماه سال آینده نام نویسی کنند. ​

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شاهین جعفرپور دبیر شورای سیاست گذاری جذب امریه وزارت ارتباطات، با اشاره به اینکه نام نویسی برای امریه سربازی از 6 بهمن آغاز شد و تا 13 بهمن ادامه دارد اظهار کرد: افرادی که در این مدت ثبت نام کرده باشند در صورت پذیرش اردیبهشت ماه سال آینده به خدمت سربازی اعزام و پس از دوره آموزشی مابقی دوره را در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می گذرانند.

وی با اشاره به جذب 40 نفر در این مرحله تصریح کرد: افراد با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در این حوزه جذب می شوند و با توجه به نیازمندی های پرسنلی ستاد و دستگاه های تابعه وزارت، رشته های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق الذکر، این مرحله از فراخوان نیروهای امریه جذب می شوند.

دبیر شورای سیاست گذاری جذب امریه وزارت ارتباطات درباره نحوه ثبت نام متقاضیان در سایت خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از سهمیه امریه در صورت فراغت از تحصیل، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی برای دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، در مرحله قبلی جذب امریه سربازی 140 نفر نام نویسی کردند که از این تعداد 28 نفر با طی کردن فرآیند ارزیابی و مصاحبه انتخاب شدند و اسامی آنان برای گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام شوند و پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد باید به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا برای انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه http://amrieh.ict.gov.ir/SitePages/Home.aspx مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994245

وب گردی

وب گردی