اجرای برنامه‌های هنری با محوریت صنعت بیمه در مدارس تهران /  زنگ نمایش‌های بیمه‌ای در مدارس پایتخت

به ابتکار بیمه مرکزی و با همراهی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و مدارس تهران، گروه‌های نمایشی با موضوع بیمه‌های زندگی و رشته‌های دیگر صنعت بیمه به مدارس پایتخت می‌روند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گروه‌های حرفه‌ای نمایش با رویکرد تبیین مفاهیم بیمه‌ای در مدارس مناطق مختلف تهران به اجرای برنامه‌های مفرح و هنری می‌پردازند.
براساس این گزارش، کارشناسان بیمه‌ای نیز برای اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و پاسخ به پرسش‌های بیمه‌ای دانش‌آموزان با این گروه‌های هنری، راهی مدارس پایتخت می‌شوند و علاوه‌بر آن کتاب‌های منتشرشده توسط بیمه مرکزی که به تایید وزارت آموزش و پرورش رسیده است در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
در این برنامه همچنین در قالب مسابقه‌ای برداشت‌های دانش‌آموزان از مفاهیم بیمه‌ای اخذ و به برترین آثار جوایزی اهدا می‌شود. معلمان و کادر آموزشی مدارس نیز با دریافت کتاب‌های ویژه با مفاهیم بیمه‌ای آشنا خواهند شد.
شایان ذکر است اجرای این برنامه‌های هنری که هم‌اکنون در حال برگزاری است در چهل نوبت و در چهل مدرسه تهران ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 994262

وب گردی

وب گردی