8 بهمن، آخرین مهلت رفع نقص مدارک در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی

داوطلبان شرکت در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی تا فردا ۸ بهمن برای رفع نقص مدارک و تصحیح مشخصات ثبت نامی فرصت دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بررسی مدارک مرحله اول آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام شد و نتایج با وارد کردن کد رهگیری در سایت قابل مشاهده است.

شرکت کنندگانی که مدارک آن ها دارای نقص مدارک است تا روز دوشنبه ۸ بهمن فرصت دارند مدارک خود را تکمیل یا اطلاعات ثبت نامی را اصلاح کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی در این باره به داوطلبان اعلام کرده است که با توجه به اینکه جدول ظرفیت مناطق محروم تکمیل نشده، لذا در این مرحله وضعیت داوطلبان سهمیه مناطق محروم بررسی نشده است و سهمیه مذکور پس از بررسی نهایی و در صورت تایید اعمال خواهد شد.

سی و ششمین مرحله از آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مشخص شده ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ۹۷ و آزمون شفاهی نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن ۹۷ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد.

محل برگزاری آزمون کتبی هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان می رسد و جدول زمانبندی آزمون شفاهی نیز در هنگام توزیع کارت ورود به جلسه اعلام می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 994293

وب گردی

وب گردی