تعدادی از دانشجویان در همایش ظرفیت انقلاب اسلامی شرکت می کنند

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از ۲۰۰ صاحب مقاله هم در همایش حضور خواهند داشت. تعدادی از معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها هم دعوت شده اند. همان طور که گفتم همایشی تخصصی است اما از تعدادی دانشجو هم دعوت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز نشست خبری همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی با حضور حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام حسن خیری رییس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر رضا نصیری مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، در مجموعه رسانه های دانشگاه آزاد برگزار شد.

دکتر رضا نصیری، مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی؛ کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در حوزه مخاطبان همایش سعی شده تخصصی باشد. برخی از اساتید که مدرس ریشه های انقلاب در دانشگاه ها هستند، دعوت شده اند و ان شاءالله دریافتی های آنها به زودی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ صاحب مقاله هم در همایش حضور خواهند داشت. تعدادی از معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها هم دعوت شده اند. همان طور که گفتم همایشی تخصصی است اما از تعدادی دانشجو هم دعوت کرده ایم.

نصیری تصریح کرد: دو نمایشگاه هم تدارک دیده ایم؛ یکی با نام "چلچراغ پیشرفت" به شکل تصویری برگزار می شود تا محققین هم بتوانند به پایگاه های اسنادی بین المللی متصل شوند. نمایشگاه کتابی هم خواهیم داشت که محوریت انقلاب دارد. بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ جلد کتاب در معرض دید قرار می گیرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همزمان به چند کار دیگر هم پرداخته است؛ روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه، همایشی تحت عنوان چهل سال رهبری در هرمزگان برگزار می شود. چهل مفهوم را انتخاب کرده ایم تا نشست های تخصصی برگزار کنیم. آیین نامه هایی هم به واحدها ارسال کرده ایم تا غبارروبی مزار شهدا، آماده سازی فضای دانشگاه ها برای جشن ۲۲ بهمن، مراسم ویژه برای بیان خاطرات شفاهی انقلاب، فراهم سازی کاروان های روایی برای بیان روایت انقلاب اسلامی انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 994322

وب گردی

وب گردی