توقف ۳۰ دستگاه اتوبوس در تعمیرگاه‌ها به دلیل کمبود قطعات

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: کمبود قطعات و لوازم مورد نیاز، نبود نقدینگی و عدم تخصیص اعتبار موجب توقف ۳۰ دستگاه اتوبوس در تعمیرگاه‌ها شده و این درحالی است که چرخه حمل و نقل عمومی نیازمند ارائه خدمات با تمام امکانات موجود به شهروندان است.

به گزارش ایسکانیوز، فرخ جلالی گفت: تأمین لاستیک با سایز مناسب به خصوص برای اتوبوس‌های بنز ۳۱۵ در حال حاضر با مشکل مواجه شده و این امر مشکلاتی را در خدمات‌رسانی برای ناوگان اتوبوسرانی به‌وجود آورده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها همواره به تعمیرات دوره‌ای، تعویض روغن و قطعات مصرفی نیاز دارند، افزود: به همین دلیل همواره تعدادی از اتوبوس‌ها به دلیل کمبود قطعات و لوازم مورد نیاز و همچنین نبود نقدینگی و عدم تخصیص اعتبار در تعمیرگاه‌ها متوقف است.

جلالی گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس در بخش دولتی و خصوصی به علت نبود لاستیک متوقف است و امیدواریم با حل این مشکل، اتوبوس‌های فوق در چرخه حمل و نقل عمومی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در پایان گفت: مکاتباتی برای تهیه لاستیک اتوبوس‌ها با فرماندار و رئیس سازمان صنعت و معدن انجام شده که امیدوار هستیم با تأمین هرچه زودتر این تایرها، بتوانیم خدمات حمل و نقل عمومی ایمن و مناسب برای شهروندان و مسافران ارائه کنیم در غیر این صورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با مشکل روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 994331

وب گردی

وب گردی