شعار مراسم روز فناوری فضایی اعلام شد

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی اعلام کرد: مراسم روز فناوری را با شعار "پیام صلح و دوستی در فضا، دستاورد چهار دهه خود باوری" امسال هر چه با شکوه تر برگزار می کنیم.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حجت تارزاده، دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی، اظهار داشت: امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در روز (چهارده بهمن ماه) با هماهنگی و مشارکت تمامی نهادها و فعالین حوزه فضایی کشور، مراسم روز فناوری فضایی را هر چه با شکوهتر برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از فردا (دوشنبه ۸ بهمن ماه) نیز همایش ملی فناوری فضایی و کاربردهای آن و به همراه یک نمایشگاه جانبی با حضور بخش خصوصی و کسب و کارهای این حوزه با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران از (هشتم تا دهم بهمن ماه) در محل این دانشگاه برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی تصریح کرد: برای برگزاری این مراسم جلسات هماهنگی متعددی با حضور نمایندگان سایر دستگاه ها و فعالین حوزه فضایی برگزار شده و با هماهنگی های صورت گرفته تمبر روز فناوری فضایی نیز به چاپ رسید و در مراسم، رونمایی و ابطال خواهد شد.

حجت تارزاده بیان داشت: امسال دهمین سالگرد ورود ایران به باشگاه فضایی است که با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان شده و این مساله رنگ و بویی تازه تر به این مراسم بخشیده است.
دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی از طراحی پوستر این مراسم خبر داد و گفت: با رونمایی از این پوستر از فردا انتشار عمومی آن آغاز خواهد شد و از تمامی علاقمندان و فعالین این حوزه برای انتشار وسیع و عمومی آن دعوت به مشارکت می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 994350

وب گردی

وب گردی