آخرین وضعیت مصدومان حادثه علوم و تحقیقات مشخص شد/ تنها یک دانشجو در بیمارستان بستری است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان بستری است و یکی دیگر از مصدومان هم برای بهبود وضعیت روحی به بیمارستان مراجعه کرده است.

دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مصدومان حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان‌ها مرخص شده اند و تنها یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان بستری است.

وی افزود: دانشجوی مصدوم واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آی سی یو بستری است و امیدواریم که این دانشجوی عزیز به بهبودی کامل برسد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: یکی از دانشجویان که از بیمارستان مرخص شده بود و از نظر جسمانی هیچ مشکلی نداشت، به خاطر مشکلات روحی و حمایت های بیشتر، مجددا به بیمارستان بازگشت؛ خوشبختانه این دانشجو مشکل خاصی ندارد.

دکتر محسن نفر با اشاره به صحبت‌های رئیس اورژانس تهران در خصوص اینکه تمام دانشجویان از بیمارستان ها مرخص شده اند، تصریح کرد: صحبت رئیس اورژانس تهران اشتباه بوده و همانطور که گفتم فقط یکی از دانشجویان در بیمارستان بستری است.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه که از بیمارستان مرخص شدند پیگیر وضعیتشان هستیم و اقدامات لازم برای بهبودی کامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را انجام می دهیم.

گفتنی است طی روز‌های گذشته تعدادی از مصدومان حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994351

وب گردی

وب گردی