درخواست استخدام ۵۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از درخواست برای جذب ۵۵ هزار نیروی جدید در این وزارتخانه خبر داد و گفت: موافقت کلی سازمان امور اداری و استخدامی را برای جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش گرفتیم.

به گزارش ایسکانیوز ،علی الهیار ترکمن درباره پیگیری این وزارتخانه برای استخدام نیروی جدید، اظهار کرد: تقریباً مذاکرات‌مان را با سازمان اداری و استخدامی انجام دادیم و مجوزها برای سال ۹۸ به‌زودی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجوزها برای ماده ۲۸ یعنی آزمون استخدامی و همچنین دانشجویان متعهد خدمت است که از طریق کنکور سراسری جذب می‌شوند، گفت: اگر مجوز قطعی استخدام را قبل از نیمه اول بهمن بدهند، به آزمون استخدامی اسفند ماه می‌رسیم چون توافقات انجام شده و صحبت‌های کلی را نهایی کردیم.

الهیار ترکمن اضافه کرد: البته نگرانی درباره جذب نیرو در خصوص متعهدین خدمت نیست چرا که این افراد از طریق کنکور جذب می‌شوند و هنوز خیلی فرصت داریم.

وی درباره میزان درخواست ردیف استخدام وزارت آموزش و پرورش افزود: درخواست ما ۵۵ هزار نفر است که خوشبختانه تا حدود زیادی توانستیم توافقات را جذب کنیم که مجوز استخدام بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «چه تعداد از نیروهای درخواستی از طریق آزمون استخدامی و چه تعداد از طریق کنکور جذب می‌شوند؟»، ادامه داد: درباره نیازهای میان مدت و فوری با سازمان امور اداری و استخدامی در حال مذاکره هستیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 994358

وب گردی

وب گردی