دانشگاه آزاد واحد البرز برای تبدیل شدن به قطب علمی آمادگی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در نشست با استاندار البرز آمادگی این دانشگاه را برای حضور موثرتر در استان البرز اعلام داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در این نشست که به میزبانی واحد کرج برگزار شد، دکتر محمدحسن برهانی فر ضمن توضیحاتی مبسوط به شرح دستاوردها، موفقیت ها و فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه و موقعیت آن در استان البرز، ایران و جهان پرداخت.

دکتر برهانی فر ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور استاندار البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، این امر را به فال نیک گرفته و آن را نشان از حسن توجه وی به فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی در استان دانست.

وی همچنین با اشاره به شاخص های ویژه ای که استان البرز در امور مختلف اعم از اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علمی دارد تاکید کرد: «با توجه به عملکرد استان البرز در سه محور مهم صنعتی، کشاورزی و خدمات، می توان آن را یک شهر چندعملکردی نامید که هدف گذاری مدیریتی در استان سبب تقویت یا تضعیف یک عملکرد می شود و به تبع از آن نقش عملکردی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این استان تاثیرخواهد پذیرفت.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر ظرفیت های موجود در استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی در این استان تصریح کرد: «زمینه های تبدیل شدن به قطب های مختلف اعم از پزشکی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری، سیاسی، بورس و بازرگانی و ... مهیاست و تنها با یک سند آمایش یا سند توسعه می توان به نتیجه مورد نظر نزدیک شد و دانشگاه نیز آمادگی کامل برای مشارکت در این حرکت را دارد و در کنار استانداری به عنوان بازوی فکری و تحقیقاتی، برنامه ریزی و پیوست نویسی فرهنگی برای طرح های اجرایی خواهد ایستاد.»

در پایان استاندار و هیأت همراه به اتفاق مسئولین واحد کرج از بخش هایی از این دانشگاه بازدید کردند.

کد خبر: 994360

وب گردی

وب گردی