طیبی: جنبه درآمدزایی طرح‌های جهاد دانشگاهی بسیار مهم است

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی مازندران هر اقدامی را در راستای حل مشکلات و معضلات استان انجام می‌دهد و باید به جنبه اقتصادی آن نیز توجه کند چرا که جنبه درآمدزایی طرح‌های جهاد دانشگاهی بسیار مهم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حمیدرضا طیبی امروز (یکشنبه ۷ بهمن) از جهاد دانشگاهی واحد مازندران بازدید و با احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، دیدار کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی موضوعات "گردشگری مزرعه"، "پسماند" و "جلبک" را از جمله طرح‌های توسعه‌ای استان مازندران برشمرد و تاکید کرد: لازم است این طرح‌ها با همراهی و همکاری استانداری پیگیری شود زیرا در غیر این صورت جهاد دانشگاهی به تنهایی قادر به انجام این پروژه‌ها نیست.

وی با اشاره به اینکه اعتقادی به تغییر مدیریت در جهاد دانشگاهی مازندران ندارد، تأکید کرد: به هیچ‌وجه به‌دنبال تغییر مدیریت در واحد مازندران نباشید، چرا که شکوفایی با ثبات مدیریت اتفاق می‌افتد و باید اشکالات اصلاح و مدیریت تقویت شود.

رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی مازندران هر اقدامی را در راستای حل مشکلات و معضلات استان انجام می‌دهد و باید به جنبه اقتصادی آن نیز توجه کند چرا که جنبه درآمدزایی طرح‌های جهاد دانشگاهی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: قرار است با فروش زمین بابلسر، ساختمانی برای جهاد دانشگاهی استان خریداری شود. در موضوع پسماند نیز انتقال فناوری در موضوع زباله‌سوز مطرح بود ولی در برخی استان‌ها، مدیران استانی همکاری لازم را نداشتند و موضوع دنبال نشد.

طیبی با تأکید بر توجه ویژه به رفاهیات اعضای جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: اجازه ندهید اعضا در سختی زندگی کنند و لازم است حداقل استاندارد زندگی را داشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: باید برای اجرای طرح «پرورش ماهی در قفس» مطالعه کافی انجام شود و منابع مالی از طریق استانداری برای اجرای این طرح مهیا شود.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این نشست واحد عبدالهیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد یکساله واحد مازندران پرداخت و در ادامه ضمن ارائه تهدیدها و فرصت‌ها، انتظارات این واحد را بیان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994397

وب گردی

وب گردی